Tapakoulutus to 6.6 klo 18.30 Elannontien parkkipaikka

Valvoja: Moderaattori

Eija Ojanen
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 7:03

Tapakoulutus to 6.6 klo 18.30 Elannontien parkkipaikka

ViestiKirjoittaja Eija Ojanen » To Touko 30, 2013 2:45

Hei tapakoululaiset,

tapakoululaisten toiveet on huomioitu ja saamme järjestettyä arkitottelevaisuuden eli tapakoulutuksen ensi viikollekin!
Koulutus tarjolla torstaina 6.6 klo 18.30 alkaen Elannontien parkkipaikalla. Parkkipaikka sijaitsee ihan kauppakeskus Jumbon kupeessa, HK:n rakennusta vastapäätä - minulta saa tarkempia ajo-ohjeita, jos tarpeen.

Tarjolla jälleen todella mielenkiintoinen tapakoulu - toivon, että mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Vierailevaksi tapakouluttajaksemme saapuu Laura Säkäjärvi, joka on suunnitellut meille monipuolisen koulutuskokonaisuuden vaihtelevine harjoituksineen. Laura on itse harrastanut koirien kanssa jo kauan ja on toiminut mm. Hyvinkään seudun kennelkerholla ohjaajana. (Olen tottakai myös itse paikalla koulutuksessa.)

Varatkaa palkkaa koirillenne (makkara, nakki, juusto esim. eli pehmeää syötävää).

Lämpimästi tervetuloa!

t. Eija

Laura S
Viestit: 1
Liittynyt: To Touko 30, 2013 6:44

Re: Tapakoulutus to 6.6 klo 18.30 Elannontien parkkipaikka

ViestiKirjoittaja Laura S » To Touko 30, 2013 6:49

https://www.youtube.com/watch?v=vSSntMTxOcI tässä myös yksi hyvä ohje namien valmistukseen. Ja mikäli koira ei kaikista nameista niin välitä keitetty possun kieli on todella hyvä palkkana. Löytyy prisman lihahyllystä, keitetään 2h ja kuoritaan kalvo. Tämän jälkeen sopiviksi paloiksi ja pussiin. Koira tykkää ja on terveellistä lihaa ilman mitään ylimääräisiä aineita, sopii siis vehnä, muna ym. allergikoille.

Tervetuloa tapakoulutukseen myös minunkin osaltani!

t. Laura Säkäjärvi